divendres, 8 d’agost del 2008

Breu Balanç de la temporada...

Fa un any, si m'arriben a dir que seria a on sòc, no m'ho creuria.
Estava atrapada en una empresa, enfeinada fins a la mèdula, m'enrecordava de que no havia dinat, a les 17hores... la feina m'encantava, i l'empresa prometia... però les necessitats familiars no lligaven amb aquest ritme... havia d'actuar.
Un correu, una trucada, i s'obria davant meu un nou repte, primerament temporal, però necessariament vital per mi (el canvi)
Agraeixo a les persones que em van rebre, la Critina i en Josep, tota la confiança dipositada en una persona que només tenien alguna referència, o cap...
Tanmateix, a tot l'equip de persones del CC, en Joan, l'Albert, en Tarsici, en Ricard i en Quim, i la Susanna, amb els i les quals he estat i estic treballant, per tenir la paciència d'ensenyar-me coses noves amb el dia a dia...
La temporada ha estat tranquila, ens ha servit (m'ha servit), per situar-nos i preparar-nos per nous reptes. Potser el final ha estat mogudet: vaga d'escombraries... però finalment, la bona feina dels companys del 1/2 ambient, ha "acabat" notablement bé...
He fet alguna kgda... i grossa... però li han tret importància...
Avui és el meu darrer dia abans de les vacances, i tot apunta que el setembre, l'octubre.... la temporada vinent, serà d'allò més divertida, plena d'activitats de la varietat més diversa, així doncs, aquests dies ens toca descansar i carregar piles!!
Bon estiu a tothom, i novament, Gràcies per deixar-me particpar i gaudir del projecte!!