diumenge, 9 de desembre del 2012

Més optimista que mai!!


Així és el meu moment actual, amb més optimisme que mai!
Com podeu veure, fa molts mesos que no toco el blog.
Motiu? Enfeinada, molt enfeinada!
Perquè? Doncs perquè vaig prendre una decisió important, la de tornar a l’empresa familiar per afrontar tots plegats aquests moments un pèl complicats, en què no només fan falta dues mans més per treballar, per dedicar-hi hores i més hores, sinó que també fa falta que tots anem a una, que tots siguem conscients que l’estat d’ànim d’un o de l’altre, té un motiu i necessita que seu entorn més íntim el comprengui i l’animi.
Feia respecte treballar amb la parella, per allò de voler separar i no barrejar, però ara més que mai, estic convençuda que és una de les millors decisions que he pres, estic contenta i això es trasllada al meu entorn.
Ens venen temps difícils, temps en què haurem de treballar de valent, però res no em fa por ja que si una cosa em varen ensenyar de petita a casa, és que si vols quelcom, has de treballar, treballar i treballar, sense defallir mai, sense rendir-se i, quan quasi ho tens aconseguit, continuar treballant, treballant igual o més que el primer dia.
Estic en un estat d’optimisme pur ja que sé que malgrat no saber què ens espera, no saber què pot passar, sé que ens en sortirem perquè tenim el que molta gent ha perdut: il·lusió, esperança, empenta, ganes d’avançar endavant...