dijous, 24 de juliol del 2008

Tot passejant...

Ahir a la tarda, com que podia permetre'm el luxe de sortir de casa sense pensar en res... ho vaig fer.
Acompanyada per l'Esnopi, el gos de casa, em vaig adreçar al camí de Palagret.
No vaig avançar ni 500 metres, que ja em surt la Maria de Can Figueras... cinc minuts. Un petit tall més, i em trobo amb en Jaume, amb un cabàs de pressecs i prunes... aquest cop, l'aturada va ser més productiva ja que vam berenar...
Vaig decidir d'endinsar-me a les Gavarres, a on segurament no trobaria a gaire ningú.
I així va ser, fins al Castell de Mabarrera!! Si que ens vam creuar amb algú, però com que el nostre pas era lleuger, no van haver interferències.
Viure en un lloc com Celrà, és un luxe. Estem a 15 minuts de la Capital de Província, a 45 minuts de BCN, a 30 minuts de la primera platja, i tenim la muntanya a tocar. Hi ha dies, que si disposem de tant sols una hora, ens podem permetre el luxe de dedicar-la a recollir espàrrecs, i si disposes d'alguna estoneta més, et pots endinsar un xic més, i anar a caçar bolets...
Si plou, cargols... i, com ahir, controlar les figueres i les mores de xarxa... ja que cada estiu faig una confitura amb aquests fruits per llepar-se els dits!!
Avui, potser ens encoratjarem una mica més, i arribarem fins al Castell de Sant Miquel... cal recordar que fa calor...
Salut!!